Ozoooo Merhaba kızlar ben baya araştırmıştım bu konuşa Roborock S 7 de Q 7 arasında kalmıştım S7 aldım denedim çok güzel ya iyiki almışım tereddüt eden varsa öneriyorum muhakkak alın 🥰
kucukbebek Ozoooo S5max kullaniyom ⅔ senedir bende cok memnunum😅 simdi dysona merak sardım, yatak koltuktan ne guzel toz cikiyo🤣
usenmedimyaptimbirvelet Ozoooo ya varyaaa bazen gidip gelip öpücük atıyorum pişt naber kız diyorum elim ayağım o benim 😍 gırgır diyenler roborock almamıştır da ondan işin ehli ya babamın malıymış gibi överim valla djdjdj
gakkoyengee 2000 pa çekimi olan robotları alıyorlar sonra gırgır diyorlar benimki de 4000 pa deli dehşet çekiyor yani nerden buluyor bu kadar tozu şaşırıp kalıyorum 🤪
Ozoooo gakkoyengee benimki 2500 pa ama bana yeter yani gayet güzel çekiyor robot süpürgede marka bence roborock
prematureannesi_ Robot süpürge aşktır 🩷 😂 Bende çok memnunum sadece ev robota uygun olmadığı için sadece salonda mekik dokuyor ondan önceki evde her deliğe girip çıkardı iyi ki de almışım , çok çok ucuza aldım şuan ki fiyatı baya uçmuş.