Gzd9410 ilk gebeliğim canım kan testlerimde hep düzgündü çok şükür Uludağ üniversitesine gidiyorum doktorlardan da gayet memnunum hiç korkma Rabbimin izniyle hiç bişey olmaz benim her muayenede farklı doktor girmiştir hemen hemen hepside soruyodu ne kullandığımı biri demese biri derdi mutlaka hatta fakültenin özeline de gittiğim oldu oradaki doçentte sormuştu hiçbirinden öyle bişey duymadım 14 15 haftadan sonra da ocean mumy e geçtim