Dmrsm Mot_her93 kuzum benimki de düşük 27 yaşındayım 1.03 9 aydır hamile kalamiyorum biraz daha deneyip tüp Bebek yaptircam inşallah sen ne kadar dir deniyorsun
Mot_her93 Sibelsibos bende anlamadım başka şehire gittim ama sonuç geç çıkmış hastaneye gidemedim yaşadığım şehirde gidicem artık doktora
Sibelsibos Canan0103 benim 42 baktım biraz önce normal diyor ama 30yas için ozaman benim yaşıma göre süper,😄
Mot_her93 Dmrsm benimde 10 ay oldu eşimde de sperm hareket yavaşlığı var amh düşüklüğü çocuk olmaya engel değilmiş ama çocuğu ertelememek gerekiyormuş size doktor ne dedi değerinize düşük mü dedi
Sibelsibos Mot_her93 burda okudum bir bayan 0.04 amh değeriyle hamile kalmış bence bunlara kafayı takma bitanem rabbim ol deyince olay bitmiştir umudunu sakın yitirme
Dmrsm Mot_her93 vallahi kuzum bna yaşına göre baya düşük dedi tüp bebek dedi bnde bı kaç daha deneyip tüp bebek yaptircam nasipse her ay negatif görmekten yıprandim
Carpediem_33 İyi akşamlar kızlar benimde amh 0.17 cikmisti yaşım 25 çocuğun olmaz yumurta sayın çok az dediler bu sonuca rağmen sonra mucize gibi bi oğlum oldu 2 sene geçti şimdide ikizlere hamileyim sonuc ne olursa olsun umudunuzu kaybetmeyin 🙏🏻
Senacan1 Meraba kızlar 6 aylık evliyim bebek istiyoruz. Ama düzenli adet olamıyorum doktora gittim adet sökücü verdi ama tekrar yine geç oldu sizce neden
TubaGokhan Senacan1 bende 10 aylık evliyim ilk 9 ay inan durduk yere benimde duzensizlesti kime sorsuysam onlarda da gecikmeler olmuş normal yani bunun stresine girmemek lazım benim daha yeni düzene girdi düşün
Mot_her93 Sibelsibos buna kafayı takmıyorum elbette rabbim zamanını bekliyor ama eşimde de sperm sayısı çok ama hareketsizmiş onun için ilaç kullanıyor. Bende de böyle bir durum olunca korktum açıkladı moral verdiğin için tşk ederim
TubaGokhan 2.5 değer üzerinde olmasını istiyorlar ama imkansız değil 0.01 ler 0.02 ler hamile kaliyo takma kafana
Mot_her93 TubaGokhan inş ya insan korkuyor çocuğum olmayacak diye düşünüyor eşimde de sperm hareket yavaşlığı var ilaç kullanıyor bende de böyle bişe olunca kafaya taktım açıkçası
Sibelsibos Mot_her93 ne demek ama ben burdaki konuları okudukça dahada umutlaniyorum ben kendi halime imkansız diyordum benden daha da problemli insalarin hamile haberlerini okuyorum onlarin bu durumu beni güzel yönde tetikliyor hiç asla olamaz denilen insanlar şuan hamile çok guzel ve birbirimize destek olucaz tabiki 🥰😘😘
TubaGokhan Mot_her93 hiç takma benim 2.88 hala gebelik yok var bı zamanı tüm kontrollerden sonra bırak akışına. Denedin aylarca olmadı mı o zaman tüp bebek vs ne gerekiyorsa ona yonelirsin ama geç kalma bende 30 um evlendigim ay olsun istedim yaşımdan dolayı yani korunmadim hiç ama nasip işte hayırlısı olsun 🙏🏻🦋
Mot_her93 TubaGokhan evet haklısın ama bende tüp bebekten korkuyorum işte maddi manevi yıpratan bir süreç açıkcasıı maddi açıdan da gücümüz yok
Sibelsibos Mot_her93 ben şu soğan kürü ve hayıt tohumu yapıyorum 1 haftadır sende denesene çoğu insan bunlarla hamile kaldığını söylüyor ve vaktim zararlari yok aksine yararli
TubaGokhan Mot_her93 haklısın tabi bu devirde herşeyi düşünerek yapmak zorundayız ne yazikki 😒 ne kadar etkiler sizi bilmiyorum ama bu deneme sürecinde mfk yi onerebilirim hem çok fazla düşük amh ile gebe kalan var hemde eşinde kullandığı için onunda sperm kalitesini arttiriyo ben kullanıyorum regli düzensizliğim vardı bunu çözdük eşimde bir sorun yoktu ama onda da eminim etki etti çevremde de çok kullanan var bı araştır istersen