Sevgili Muhkub ,
Öncelikle geçmiş olsun. Henüz 20.haftada olduğun için serviksinde herhangi bir problem ve gerçek doğum sancıların başlamadığı sürece serviksinde açılma olmaz bu konuda endişe etme. USG kontrolü sonucunda her şey normal dendiyse doktoruna güvenebilirsin. Enfeksiyon gebe olan bir kadını gebe olmayan kadınlara oranla daha hassas hale getirebilir. Şikayetlerin geçene kadar tedavini mutlaka görmeni, aksatmamanı tavsiye ederim🧡