Sibelsibos kız ben bilemem. Folbiolu da doktor tavsiyesi ile kullanmıştım zaten, o zaman böyle açıklamıştı doktorum 😂 sen depolarını doldur, hamile kalınca bakarız demişti.
Burcuer ay bilemiyorum. Ben folbiolu folik asit depomu doldurmak için kullandım, b vitamini depolarım genel olarak boştu. Hamile kaldım, 6ya da 7. Haftada doktorum multivitamin verdi. Hem folbioldaki folik asit oranı yüksek diye, hem de başka vitaminlere de ihtiyacım var diye, 4 ay falan multivitamini kullandım. Sonra o kadar vitamin bünyeme ağır geldi, karaciğer değerlerim yükseldi ve her şeyi bıraktırdılar 😂 şimdi demir, d vitamini içeren bir tane multivitamin + b12 + magnezyum ile devam ediyorum. B12′im çok düştüğü için b12 verdiler, bacaklarımda, sırtımda, göğsümde çok ağrım olduğu için de magnezyum. Yoksa bunları da kullanmıcaktım.