Kurabiye93 Açlık Kan şekerim 100 çıktı dün halbuki geçen ay 82 di. Doktorum bır ay sonra şeker yüklemesi istedi. Eğer gebelik şekeri çıkarsa diye endişeliyim gebelikten sonra düzeliyor mu yada Şeker hastası kalan varmı aranızda ? Çok moralım bozuldu:(