Kızlar merhaba yarın çatı muaynem var bu zaten beni geriyor . Ekstra birde 2 gündür yoğun bir mantar başladı sildikçe peçeteye akıyor biraz böyle içine doğru bastırıp siliyorum sarımtırak böyle yeşile çalan bir sümüksü akıntı var hamile olmadan öncede çok çektim bundan şimdi bir yanma kaşıntı yok ama bebişinde geldiği yok ürkütüyor beni yarın daha çok canım yanıcqk diye başına gelen varmı bu haftalarda doktorlar ne yapıyor fitil yazıyorlarmı ya da normal doğuma engel mi bilgisi olan varsa biraz bilgilendirirse çok sevinirim ayrıca çatı muyanesi olanlar varsa onlarda içimi biraz rahatlataa fena olmaz aslında annişler 🥹