Astım hastasıyım bende şuan 33. Haftamdayım alerjimde var. Alerji için kestine kullanıyorum onun dışında sabah akşam forpack kullanıyorum şuana kadar çok sorun yaşamadım ara sıra nefes darlığım olunca hava alıyorum o da bir iki kere oldu şuana kadar umarım sorunsuz devam eder bakalım