Kızlar ikizlerimin doğumuna 1 ayım kaldı ailemden uzağım eşimden başka yardimcim yok oğlum 26 aylık Bi 5 gün oldu başlayalı bezi takmıyorum 15 dk da bir götürüyorum yapıyor ama goturmesem altına yapıyor söylemiyor bana bende doğuma kadar alışsın sonra çok zorlanirim dedim hata mı ettim biraz daha mı beklemem lazımdı okadar gün oldu geri bezi taksam mı yoksa biraz daha sabredip böyle devam mı edim bende çok ağırlaştım çok yoruluyorum babasına bile yaptırmıyor babası lazimliga oturtunca ağlıyor beni istiyor herseyde öyle😪 sizce ne yapiyim Bi fikir verin bana bezi tekrar bagliyim mı yoksa böyle 15 20 dk da bir oturtsam alışır cisim geldi der mi? Çoğu şeyi konuşuyor kendini ifade edebiliyor beni anlıyor çok şükür