Ozge56 evet benim de su kesem enfeksiyondan patladı bi kısmı geldi bi kısmı 3 gün sonra yavas yavaş geldi sonra bitti dediler sonra 2 cm olmus dediler bidaha yin3 bitti dediler bi kac gun sonra aa kenarlarda var dediler suan yine yok dyorlar ama onemli degil
tabiki cok dua ettim kuranlar okudum rabbim emanet senin ben sadece vesileyim emanetine sahip çık dedim inan ki rabbine teslm olunca hersey guzel oluyor
Kesinlikle bebeğim Kuvezde kalsada sorun yok rabbim ordada korur