Rkyecnkl Arkadaşlar bu 2.nci doğum olacak ve ben ilk çocugum kimsede durmuyor benle eşimden başkasında durmuyor bende hastaneye onuda götürmek istiyorum onu alırlar mı acaba tek kişilik oda falan istesem
Elifmom Rkyecnkl ederler sonuçta söylersin kimsemiz yok zaten refakatçi bı kişi istiyorlar eşiniz olucaksa mecbur çocuğunuzda yanınızda olucak
efelinamoms Rkyecnkl cocuk almıyorlar malesef eşinizi refakatci aliyorlar yenidogan enfeksiyon kapma ihtimali oldugu icin en cokda cocuklardan yayildigi icin yasak malesef sansinizi deneyin ama bence bir care bulmaya calisin 😔
efelinamoms Rkyecnkl yanlis yönlendirmiyim siz yinede kendiniz sorun ama bildigim kadariyla almiyorlar