ikinciannelikicin ikizse eğer ilk 3 ay cok dikkat etmen gerek canım çunku ikizlerde düşük riski cok yüksek oluyo o yuzden dinlenmene uyku saatlerine cok dikkat et ozellikle yemek saatlerini hic aksatma gunluk alman gereken suyu sakın atlama ikizse eger doktorunda soyler sana ilk 3 ay iliski yasak deniliyor genelde ikizler icin bide alman gereken vitaminler vs var onlarida doktorun sana soyleyecektir sakin icmemezlik yapma ayrica gunde bi bardakta olsa süt ic ben icemiyodum ama 3 ögün kase kase yogurt tüketiyodum beslenmeme cok özen gosterdim sabahlari ac karnina ılık su ictim kabiz olmamak icin ama bende fayda etmedi sende dene belki sende fayda eder simdilik aklima gelen bunlar aklina takilan bisey olursa yazabilirsin kuzum 🤗🤗 ben dogum yaptim ikizlerim 53 gunluk oldu bile 🙈❤❤❤