Kizlar merhaba bende bi pcos hastasıyım ve ileri derece 90 kilo 2 catlatma ignesi oldum negatif gitmediğim doktor kalmadı 2 seneye yaklaşmıştım ve etrafin bebek yokmu olmuyormu konusundan bıktım gurbete gelin geldim. Her gittiğim dr çocuğun olmaz zayıfla tüp bebek aşılama dedi ilaç lar verdi daha çok kilo aldım tamam dedim onada eyvallah her dr çıkışı ağlayarak eve gelirdim. Ama birgun iyi ki dediğim dr oldu oda AHMET YILDIZBAKAN mersinde medikalde Rabbım ondan razı olsun verdiği ilaçlar kürürler tarifler le 1 ayda hamile kaldim (dogal)
Adet olunca 10 gün sogan suyu içtim ac karnına
2 bardak hayit suyu gunluk
1 bardak kaynamış havuç suyu gunluk
1 bardak kuru incir suyu gunluk
Bunları yaptım bana dedi sabah uyku yok 7 de ayaktasın onuda yaptım hergun 7 de kalktım uyumadım uykuya düşkundum azim ettim uyumadım 8 katli binanın zemininde oturuyorum 2 kez olmak şartıyla sabah ikinci ciktim indim her defasında yürüyüş yaptım midem bulunana kadar su içtim geceler haram olmustu wc gitmekten ama şükür ettim. Hazır gıda hiç yemedim paketli gıda kendimi tuttum ilaçlarımı düzenli kullandım hiç beklemediğim anda (deprem) zamani bebeğimin haberini aldım. Demem o ki imkansız diye birsey yok hersey olacağına varır beni bütün dr lar psikolojik olarak çok etkiledi gittiğimiz dr bile önemli ama ahmet hocaya gittiğimde umutsuz bir şekilde ağlayarak girdim odasına o kadar sempatik o kadar iyi niyetlydiki benimle konuştu sakinlestirdi diğer dr lar odadan kovarak çıkarırdı resmen zayıfla gel derdi 90 kilodan 85 kiloya düştüm ve hamile oldugumu öğrendim sadece 5 kilo ve göbeğim çok kiloluydu ama başardım Rabbım isteyene herkese versin Ama imkansızsa kapılmayın ben eşimle gecelerimi rezil ettim ağlamakla bunları yapmayın azim edin başarın çok uzun oldu hakkınızı helal edin 🧿❤