GizeemArslaann Kızlar merhaba. Ben 6 haftalık hamileyim de madımak yemenin bir zararı olur mu acaba bilgisi olan var mı? Doktoruma sordum ama henüz cevap vermedi, ona göre yiyeceğim
Sila66 en sevdıgım hep yedım bı tencere yerım oyle sevıyorum buzlukta da var canım ısteyınce yıyorum bol çemenli❤️ GizeemArslaann ü
kadertugrul7 GizeemArslaann ben oglumca çok yemistim bolca yogurtlarim soğuk soğuk icim yanardi sürekli çünkü bı sıkıntı olmadı cok şükür de