Meryemiss Guldenn şuan orada oturmuyorum ama muhtemelen doğuma 10 gün kala falan kiracımız çıkarsa oraya gelicem ve arnavutköy annesi olacağım😂
Guldenn Meryemiss doğuma 10 gün kala taşınmak mı Allah kolaylık versin şimdiden ben ilk hamileliğin de 6 aylık hamileyken taşınmıştır buraya çok zorlanmıştım
Pikachukiz53 Rabia_18 en kidemliniz benim herhalde 5 yıl olacak 😂 büyükler gibi siz en güzel zamanda geldiniz biz neler çektik neler diyesim geldi 😂 ama havalimani ile çok fazla insan çoğunluğu oldu acayip sinir bozucu
Meryemiss Rabia_18 nereden taşındınız alışabildiniz mi ben çok merkezi bir yerde bayrampaşada oturuyorum şuan ama en işlek cadde üstünde bir yerde gel gelelim dışarıya temek ihtiyaçlar vs dışında pek çıkmıyorum yani gezmek için kızım nedeniyle o olmadanda çalışmaktan çıkamıyordum😂bana göre oturduğum yerin pek bir önemi yok ama yinede merak ediyorum tabi
Kubra_haciomer Sevgili anneler, henüz yeni hamileyim. Habipler de oturuyorum. Burda öğretmenim yabancı olduğum için pek bilgim yok. Bana hastane ve doktor önerir misiniz?
Pikachukiz53 Kubra_haciomer ben Sultangazi medigold gül yamana gidiyorum hastane eski ama doktorumun ilgisinden aşırı Memnunum (özel hastane)
Guldenn Kubra_haciomer benim ikinci hamileliğim ilk doğumumu 500 evler şafak Albert beyde yaptım çok memnunum
Pikachukiz53 Rabia_18 ya gerçekten alışması zor bir yer ben 2 senemden sonra merkezde olan kadın kültüre başlamıştım ücretsiz dersleri falan var güzel aktivite oluyor
Guldenn Rabia_18 bende ilk geldiğimde çok tedirgindim Allah tan komşularım çok iyi sayelerinde alıştım buralara
Rabia_18 Meryemiss esenler dörtyoldan taşındım canım ben orda kiracıydım Arnavutköy’den dublexs ev aldık ondan taşındım bende bı kızımı parka göturmek için cikiyorum genellikle haftasonu eşime beni Arnavutköyden uzak yerlere götür diyorum bu türlü sevemedim kimse olmadığı için yakınımda belkide bilmiyorum
Guldenn Rabia_18 kimse olmayınca sıkılıyor insan okula gidince kızın o zaman sıkılacak zaman bulamazsın
Meryemiss Rabia_18 bizim gibi bizde orada evimiz olduğu için o tarafa geçeceğiz sanırım birbirimize yakınız bende merkeze yakınım mavigün kolejinin hemen karşısındaki binaya gelicem