ZumrasMom_ Kızlar yarın 17 haftalık olacaz 4. Ayın içinde mi oluyorum yoksa 4 bitiyor 5′e mi giriyorum
bastet ZumrasMom_ 17 bittiğinde 5. Ayın içinde olmuş olacaksınız. Tam 18+0da yani 4. Ay tamamen bitmiş olcak
nevzatbaskomser ZumrasMom_ Arkadaşlar bu soruyla yormayalım kendimizi artık ya. 1 hafta 7 gün, 40 tane 7 gün geçirmek gerekiyor işte kaç aymışla ilgisi yok doğumun haftaya bakınca yetiyor