Liyam Arkadaşlar merhaba ilk kez yazıyorum fikirlerinize ihtiyacım var ☺️ Şubatın ilk haftası doğum yapıcam inşallah kendim için pijama mı gecelik mi almalıyım ince mi kalın mı olmalı kafam cok karıştı 🤔 Tavsiyelerinizi bekliyorum ☺️
Kumral60 Liyam bir pijama bir gecelik almalisin hastane cok soguk olmaz canm ama sonrasinda evde de giycegin icin biraz kalin tercoh edebilirsin eger cekim yapcaksaniz gecelik istedgn gbi olur pijama kalin olur bende subatta yapcam dogum henuz almadim.
Kumral60 Liyam pijamada alcam gecelikde burdan edindiğim tecrubeye gore ikiside gerekli olabiliyormus ama cok asiri pahali suslu birseyler tercih etmiycwm gayet uyguna sonrasinda kullancagm seyler alicam cnm.
Liyam Kumral60 Bende aynen sizin gibi düşünüyorum daha sonra evdede giyebileceğim seyler olsun istiyorum Fazla fantezi lohusa takımları bana göre değil ama piyasada da hep aynı seyler var spor bulmak biraz zor 😞