Ebrss1907 Merhabalar ultrasonda erkek denilip fetal dna da kız çıkan oldu mu ? Yanılma payı yoktur değil mi
Ask-bebegim Ebrss1907 fetal Dna da yanılma yok 11+5 de doktorumuz cinsiyet söylemişti Bugün fetal Dna sonucu çıktı doktorun söyledigi gibi çıktı.
aysglemrkn Ebrss1907 bana da doktor sanki erkek demişti aynı gün fetal DNA da kız olduğunu öğrendik doktorum testi baz alıyroz dedi üzerinden bir ay geçti haftaya gidecez bakalım
Yzctgb Ebrss1907 merhaba banada usg de % 80 kız denildi tek yumurta ikizlerine hamileyim fetal dna da erkek çıktı
Ask-bebegim Ebrss1907 veritas doktorum önerdi kan aldılar ve yurt dışına gönderildi.Amerika yada Barcelona)takip etmemiz için barkod numarasına kadar veriliyor güvenli. bugün aldım sonuçları çok şükür temiz çıktı en önemlisi buydu
Ebrss1907 Ask-bebegim Evet bizimki de çok şükür temiz çıktı 🤲🏻 Benimde bir kızım var her ikisini de tatmak istiyor insan işte nasip 😊 şükür sağlıklı ya
Ebrss1907 RUkyb 10. Haftadan sonra yapılıyor 😊 biz Ankara da İntergene yaptırdık doktorumuzun tavsiyesiyle tam detaylı yaptırdık 7500 tl
Ebrss1907 aysglemrkn Bana da fetal dna da neyse cinsiyette o yüzde yüz dedi doktorum 😊 hayırlısı olsun sağlıkla gelsinler