_aydanyldzz Merhaba 37 haftalık hamileyim bebeğin hareketlerini hep kasıkta hissediyorum asla durmuyor bazen bacakları ile mideme baskı uyguluyor bu normal mı ya dayanamıyorum bazen çok zor canım acıyo doktor 38 haftada alalım bebeği dedi gelişimi durmuş artık
ikibebeanasi _aydanyldzz aynı durumdayım 37+3 üm. 1 haziranda sezaryen günüm. O kadar hareketlendi ki 3-4 gündür hayatım mahvoldu resmen 🥹 kasıklarım kaburgalarım midem,bilmiyorum nolcak böyle. Bu kadsr hareketli olması da korkuttu ama herkes hareketsizlikten kork diyor e bileyim of