Zamaneanne Kızlar yarın kontrolüm var 13+4 oluyorum yarın. Cinsiyeti öğrenme ihtimalim olur mu acaba bi kaç gün bekleyip mi gitsem bilemedim ya :)
Ask-bebegim Zamaneanne valla ogrenebilirsin belki canım o artık biraz bebisin gostermesine biraz doktoruna kalmış. Bize doktorumuz 14 Hafta da söylerim demişti. 11+5 de söyledi :)
Hizligonzales Zamaneanne olabilir bebegin pozisyona bagli acikcasi bende 13 te ogrendim ama kesin konuşmuyorum tam net gostermiyor cunku dedi 15 te net soyledi
Zamaneanne Aysee1123 ya inşalah bakaşım gideyim o zaman bugün ikili test için devlete gittim doktor baktı ama göstermedi bebek dedi
Ilkannelik41 Olabilir tabi genelde tahmin ediliyorlar ama ben 13+2de gittim doktorum %70kiz dedi baya popoyu gösterdi ama ultrosonda
Zamaneanne Hizligonzales erkek bebek te kesin oluyolar da kız, da kesin değil gibi ben oğlum da 11 haftada öğrendim yüzde yüz demişti doktor şmidi bilmiyorum ne der:) ikinci olunca insan daha çok merak ediyormuş ilktebu kadar merak etmemiştim :)
Hizligonzales Zamaneanne bende oglumd 17 de ogrenmistim o hic gostermemisti o zamana kadar😁 hayirlisi olsun saglikla gelsinler ins.
Ilkannelik41 @Zamaneanne yok tahminde bulunayım bence dedi kesin söylemek istemedi doktordan doktora farkediyor tabiki belki direk görür sizinkini