Ebrulianne06 Cerennn_ merhaba perinatolojide bi tek yuksel oguza gitmemistm ona randevu alaym siz memnun musunuz
Nisaiipek Ebrulianne06 acaba perinatolojiden nasıl randevu aldınız benimde almam gerek ama mhrs vermiyor. İkili tarama için aynı gün gebe polikliniğine muayeneye gidersem o mu gönderiyor yukarı bilgilendirir misiniz💜💜💜
Cerennn_ Ben çok memnunum şahsen. Birazda hasta doktor arasındaki elektriğe bağlı. Bende perinatoloji de bir kaç tane doktora gözüktüm minyon bir bayan doktor vardı hiç memnun kalmadım.
Ebrulianne06 Cerennn_ haklisiniz o elektrigi yakalamak oldukca zor.ben kadriye hanimin erkek asistanina denk geldm aylar once aglayarak odadan ciktm direk aldir cocugu tarzinda konustu cok kabaydi. Bu sebepten bilkente gidiyorm ama cok uzak yollar bni mahvediyor. Yuksel oguza gitsem bakar mi acaba 29+2 deyiz suan
Okaliptus Edaaksoyy ben 8. Haftamda kontrole gittim ve doktorum 11-14 arası 2li teste gel dedi ayrıca muayene bitince gidip detaylı için gün almamı sonra sıkıntı yaşayabileceğimi söyledi sağolsun gün aldım şimdiden.
Daisy0000 Ben Etliğe defalarca kez gittim ama hiçbirinde randevu aldığım doktor yoktu,her gidişimde stajyer doktor vardı ,ben mi denk gelemiyorum anlamadım ya
Nisaiipek Daisy0000 ay yeminle bende dilan hanıma alıyorum bi bakıyorum poliklinik 5te ayse hanım var daha hiç denk getiremedim
brfnakts Nisaiipek canım hastaneye gidip giriş yaptırarak sıra alabilirsin randevu gerekmiyor benim ki riskli gebelik olduğu için yeşil alan açtılar bazen MHRS den randevu alıyorum bazen hastaneye gidip giriş yaptırarak sıra alıyorum bilgin olsun erkende gitsen öğlen sonrası gitsen alabilirsin sıra