yagizimm benim biri 10 diğeri ,7 yaşındayken kazayla hamile kaldım
Şok geçirdim istemiyodum hazır değildim yani plansizdi
Ama napalim nasipmis iyiki de olmuş dogdu şuan ,8 aylık
Kendinizi uzmeyin hayatın tadini çıkarın hersey gelip geçici şuan hamileliğimi özlüyorum bile
Çocuk evin nesesidir tamam bakmak kolay değil evlat yetiştirmek sorumluluk herşeyi geç manevi olarak ruhen olarak ona yetebilecekmiyim diye insan çok düşünüyor ama olsun gerçekten Allah yardım ediyor güzel düşünün güzel şeyler olsun 🥰