Ftmbyzt Kızlar doğuma bir hafta kaldı saçlarımı koyu kahveye evde boyamayı düşünüyorum beyazları kapatmam için sizce boyamalı mıyım bide hangi boyayı önerirsiniz
1Gunes Ftmbyzt ben 20. Haftda boyamaya başlamıştım watsonsdan organik boya almıştım 3 numara köyü kahve benim de beyazlarım çok fazla
DolceBabanne Ftmbyzt fotoğrafta beyazları kaybedebilirler bir haftanız var zaten Biraz da sabredin boyatmayın