Mervisagac Merhaba kızlar bugün ikindi uykusundan sonra göbeğim sol tarafıma kaymış ve yamuk olmuş gibi, ve halen cinsiyetini öğrenemedim. Sizce benim gibi olan var mı ilk gebeliğim ve tüp bebek ile gebe kaldım .
Mervisagac Eso66 nasıl USG var mı maşallah sağsalim kucagına almayı nasip eylesin 🤲🏻 canım seninde karnın yamuk mu
Eso66 Mervisagac Benim bebegim hala kendini saklıyor yüzünü kapatıyor bende usg fotoğrafını istemiyorum ondan. Karnım normal canım yamuk değil ☺️