Melhaercan Çatı muayenesi kaçıncı haftada yapılıyor ve her gebelikte bakiliyormu benim bu 3. İlk ikisi normal doğum buda öyle inş bi aksilik çıkmazsa
Melhaercan Dilaam bende öyle düşünüyorum çünkü hiç sevmediğim şey elle muayene 😄bide böyle giderse erken gelir bana göre alanimiz çok dar 37 yi beklemez pasam