Yasmnnn Serife1992 1800 di en son hem normal hem sezeryan aynı fiyat nst falan da ücretsiz cogu hastane para alıyor
Serife1992 Aynen biz bi doktoru sorduk eşimle 3milyar dedi Doğuma muayene de 200 lira çok pahalı yani