Merhaba buralarda yeniyim 😬 adet düzensizliğim olduğu için polikistik over’li sayılıyorum en son 3 nisanda adetim bitti b12 için kan vermiştim tsh düşük çıktı dahiliyeye gittim anti tpo yüksek çıktı 1 aydır ilaç kullanıyorum ovülasyon testi kullandım 7-9 mayıs yumurtlamayı gördüm değerlendirdim 18 mayısta meraktan test yaptım silik ve hayalet arasında çizgi gördüm 2 kez daha yaptım ayrı günlerde tekrar silik hayalet arasındaydı sonrakilerde onlar kayboldu negatife döndü kaç kez yaptıysam hepsi negatifti doktor gebe olup olmadığından emin olduğunda adet söktürücü kullanabilirsin demişti adetimin üzerinden çok geçtiği ve negatifi tekrar tekrar gördüğüm için ve tiroitim hızlı çalıştığı içinde tutmamıştır diye düşündüm düzenli değil ama 3 gün kullandım sonra kontrol var diye perşembe kan verdim cuma günü betanın 102 olduğunu gördüm doktora gittm değer düşük kese gözükmez pazartesi ver bakalım kaç olacak dedi pazartesi yani dün tekrar verdim bugün 490 çıkmış değer yükselişi normal mi adet zamanımı bilemediğim için geç döllenme olabilir mi ya da sağlıksız ilerleyen bir süreç mi bilgisi tecrübesi bilgisi olan var mı ?