Ilaydaerd Merhabalar Goon bebek bezi kullanan anneler var mı acaba fikirlerinizi merak ediyorum. Bu ara etrafımda herkes onu kullanıyor çünkü performansı nasıl bilgi verirseniz çok sevinirim.
Senaykork Ilaydaerd hiç tavsiye etmem bı kere bez bulamadım diye almak zorunda kaldım pamuk pamuk çocuğun çamaşırına dökülmüştü, igrencde bı kokusu var En iyisi Prima bezde , ama o malum çok pahalı Ondan sonra sleeppy ve baby turco oneririm
Ilaydaerd Senaykork Sleepy de çok sızıntı yapıyor diyorlar hepimizin gönlünden prima geçiyor ama uçtular iyice ya
Senaykork Ilaydaerd ben sleppyi devamlı kullanıyorum hiç sizintiya şahit olmadım oyle diyenler genelde çocuğunun bedeninden büyük bez kullananlar. Oğlum 2.5 yaşında 1.5 senedir sleppy kullanıyorum, şimdi kızım olcak onada sleppy kullanicam büyük ihtimal
Ilaydaerd Senaykork yaaaa sızdırmalar o yüzden oluyor demekki bilmiyorum teşekkür ederim bu bilgi için