Hmyraltnts znkara Bu insanları anlamıyorum ya yapmasan niye yapmıyosun olmuyomu bilmem ne boş boş konuşmalar yapsan yok erken yok küçüksün yaşın gayet iyi canım hiç boşa takma. Biz 1 yıl düşünmüyorduk bana karşı yüzüme hiç ne zaman diye soran olmadı ama arkamdan bi kaç kez eşime ima etmişler oda akrabalar kayın validemgil bile değil evliliğinin 10. Ayında sürpriz bir şekilde öğrendik rabbim verince veriyor istediğini yap annelik çok mükemmel bir şey iyikide vermiş rabbim tüm isteyenlere versin. Bizlerede sağlıkla kavuşmayı nasip etsin🤲🏻
busraaduman Hmyraltnts ne güzel demişsiniiz içime su serptiniz , ferahlattınız resmen . Nasibi varmış ki gelmiş diyorum konuşulacak olanları da olumsuz olur ise asla takmamayı düşünüyorum, sağlıcakla gelsin de en yakın arkadaşım olsun inşallah 🤍🌸
znkara Hmyraltnts milletin ağzı durmuyor anca boş boş konuşurlar o zamanlar takıyordum da şimdi umrumda bile değil yaş aldıkça takmıyorsun 😂 amin hepimiz sağlıkla kavuşalım inşallah 💖
ikiprensannesi__ busraaduman 18 imde ilk çocuğumu 24 de nasipse ikinci çocuğumu kucağıma alicam onlarla büyüyorsun çok güzel bı duygu genç anne olmak ilk oğlum askere giderken 38 yaşımda olacağım nasip olursa tabi 🥰🧿
busraaduman ikiprensannesi__ sağ Salim kucağınıza alın inşallah , hepimiz alalım . Birlikte büyümek çok güzel olsa gerek 🩷🩷
Hmyraltnts busraaduman Amin canım benim. Boşber tabiki takma takılacak şey değil insanlar yıllarını veriyor çocuk sahibi olabilmek için bu kadar cahil olmamak lazım kimsenin hayatına laf atmak sanane yani sen mi uğraşacaksın swn mi bakacaksın ben çok sinirlenirim böyle şeylere hiçte sakin kalmam neyseki kimseden böyle bir tepki almıyorum yoksa kimseyle huzurum kalmazdı heralde birde bazı insanlar gibi yumuşak konuşarak laf sokamıyorum sinirliysem o an istemsiz fark etmeden çok sert konuşuyorum bu allahda o yüzden heralde kimseden öyle tepki almamı nasip etmedi. Sende alıyorsan ya hiç cevap verme takma yada lafını ver hiç acıma boşver kim nerde ne konuşacağını bilsin😘
Ruken_07akkus Zeynepozcan bende 19 da hamile kalıp 20 yım şuan 20de anne olucam inşallah bende Antalya dayım siz neresindensinz
busraaduman Ruken_07akkus ne güzel sağ Salim doğsun , merkez diyebilirim. İnstagramınız var ise ekleyeyim ♥️
Bernnnaaaa busraaduman 27 yaşında ilk bebeğimi doğurdum 5 ay önce daha da erken yapamazmışım genç anne olanları tebrik ediyorum
ilknuuruucar_99 busraaduman Şuan 23 yaşındayım hamileyim. 24 yaşında bebeğimi kucağıma alıcam inşallah 🙂
Dilaraanl Ayy maşallah valla 18lerde anne olanlar var 😂 ben 30 yasımda evlendim 31 de hamile kaldım. Daha erken mi yapabilir miyim diye düsünüyordum😂😂😂
busraaduman Dilaraanl evet hayat hızlı akıyor ama biz ondan da hızlıyız sanırım , Allah pişman etmesin . Herkes sağlıkla huzurla mutlulukla büyütsün . 🤍☀️✨
Nursena2023 23 te anne oldum 25 te ikinci oğlumu kucağıma aldım. Şuan 30 yaşındayım 3. Bekliyoruz Allah’ın izniyle 😊
anneoluyoruuumm16 busraaduman vallaha 23 de hamile kaldım 24 de kucağıma alcam inşallah. Eşimin amcasının karısı haroc herkes durumdan memnun. Ona göre erken hamile kalmışım 😂