busraaduman Genç anne olanlar var mı acaba aranızda , olduysanız kaç yaşında oldunuz. Deneyimleriniz , tepkiler vs. Vs. Özet olarak anlatabilir misiniz 🥹🌸
Buse__ylmzz07 busraaduman 18 yaşında anne oldum hayatımdaki bir çok zorluğu kendim atlattım. Bilenler helal olsun diyor şuan ama o zamanlarda yaşımı duyanlar çocuk olarak görüyorlardı doğal olarak acıyorlardı belki. Şuan 21 im 2. Bebişime gebeyim bu bana da erken😅
Damla_76 busraaduman 22 yaşındayım cumartesi oğlumu kucagıma alcagım nir ay sonra 23 yaşında olacagım bence genc anne olmak cok güzel bişey oğlumla büyyüp onun en yakın arkadaşı olucam🤗🤗
busraaduman Ozge56 hayırlı olsun sağ Salim kucağınıza almak nasip olsun 🩷🌸 ben 5 ay sonra 20 yaşında olacağım . Yeni öğrendim gebeliğimi 5 haftalık falan şu an 🤍
busraaduman Buse__ylmzz07 ne mutlu size inşallah sağ Salim kucağınıza alırsınız 🩷👼🏻 ben de yıllar sonra umarım sizin gibi böyle güzel şeyler yazabilirim 🫶🏻 bu arada 07 yazıyor isminizin yanında acaba Antalya’da mısınız ✨
Senle1 Buse__ylmzz07 aynı saylrz canm 18 de ilk oğlumu kucağıma aldm şuan 21 im ikinci oğlum 8 aylık oldu bile sağlıkla buyusunler 🥰
Betul_annesi5 busraaduman bende şuan 19 yaşındayım Kasım’da 20 olacağım inşallah 😊 ama bebeğim haftaya geliyor 19 yasinda anne olmuş olucam😅😊
Zeynepozcan busraaduman ben şuan 19 yaşındayım doğumdan 1 ay önce 20 olacağım ve ben Antalyadayım sizde mi buradasınız?
busraaduman Zeynepozcan ben de şu an 19 , 5 ay var daha 20. yaşıma , gebeliği de yeni öğrendim zaten . Antalya’nın neresindensiniz . Hiç arkadaşım yok arkadaş olmak isterim sizin için de uygunsa 🥹🤍
Ruken_07akkus Zeynepozcan bende 19 da hamile kalıp 20 yım şuan 20de anne olucam inşallah bende Antalya dayım siz neresindensinz
Annesininportakali53 busraaduman 21 yaşında anne oldum bebeğim 6 aylık. İyi ki olmuşum en yakın arkadaşımla beraber büyüyorum bu his inanilmaz güzel 🥲🌸
busraaduman Annesininportakali53 sağ Salim büyütürsünüz inşallahh , biz de öyle diyeceğiz sanırım , birlikte büyüyeceğiz 🥹👼🏻🫶🏻
Agg0207 busraaduman 22 yaşında dogurdum ilkini zorluklarida var güzel yanlarida şimdi 27 yaşında ikinciyi dogurucam inşallah.
3Tospikannesi busraaduman 19 da evlendim ve gerdekte gebe kalmışım şuan 34 yaşındayım boyumu geçen 14 yaşında kızım boyuma yaklaşan 11 yaşinda oğlum var ve şuan 3.çocuğuma 25+1 günlük (kızçeme) hamileyim tabiki maddi manevi zor zamanlar yaşadık ama pişman değilim aksine genç anne olmak çok güzel kızım liseye başlayacak arkadaş gibiyiz beraber takılmayı gece kahve içip sohbet etmeyi seviyoruz 🥰 şimdi çok heyecanlılar doğacak olan bebiş şanslı abla ve abisi şimdiden oyun parkını bile hazırladı doğumu bekliyorlar 😁 Rabbim acılarını göstermesin inşallah 🥰🧿❤
busraaduman 3Tospikannesi sağ Salim kucağınıza almanız dileğiyle , ben de yıllar sonra sizin gibi güzel cümleler kurabilirim inşallah . Biz de onunla büyüyeceğiz artık 🤍🌸