Deletedmom_79 31 haftalığım, nst ye girmek sancı düzeylerini ölçüyor var mı yok mu vs bunları biliyorum da şeyi merak ediyorum, kaç dakka sürüyor nst ye girdiğin gün yatış mı yapılıyor oda mı veriliyor nasıl oluyor onu merak ettim
Likayolcusu Deletedmom_79 sancınız yüksek ve düzenliyse yatış verilerbilir veya ilaçlarla azaltabilirler zamanınız daha varsa ben çok zorlanıyırum ikiz gebeyim kalp atışlarını bulmak ayrı dert onun kaymaası tekrardan başlamaları ayrı dert ikisini ayrı ayrı ölçüyorlar bayılıcak raddeye geliyorum artık 😕😕
Likayolcusu Deletedmom_79 ama kızımda çokda seviyordum öyle uzanıp kalp atışını dinlemek çok hoşuma gidiyordu
Zeyneparsln Deletedmom_79 Nst odasında ayrı bir bölüm gibi düşün yaptıyorsun karnına ili adet cihat bağlıyor 20 dk yatıyorsun çıkmıyorsun kağıdı doktoruna gösteriyorsun o kadar
Bulbulyuvasi Deletedmom_79 20 dakika sürüyor belden bir tane siyah kuşak kayış gibi bir şey bağlıyorlar iki tane kafası geniş kalp dinleme cihazı gibi bir şey var biri bebeğin kalp atışını diğeri de sancıyı ölçüyor ekran var bir tane kücük yazıcısı var kalp atışı ve sancıyı gösteriyor grafik gibi bende 29+5de girdim kalp atışı normal sancı da cıkmadı doğru düzgün