Evlendigim ilk ay basima gelen lanet şey. 7-8 kere içindeki sıvı boşaltıldı. Son ikisi de gebeligimde tekrarladi. Gümüş nitrat tedavisi de olsam 4 ay sonra yine tekrarladi… İstedigim kadar dikkat edeyim 4 ayda bir tekrarlıyor. En sin gittigimde iki doktor da dogumdan sonra aldirmamin tek çözüm olacağını söyledi. Tek taraflı olduğu icin diger bez beni idare edermiş. Sanırım olacağım çünkü artık cok sıkıldım. Yaşayan herkese çok geçmiş olsun gerçekten cok zor gele gebeyken hiç çekilmiyor 😔