24 haftalık gebeyim ve 3 gundur vajinamin sag kısmın da büyük bir şişlik var doktor bartholin kisti teşhisi koydu antibiyotik ve pasuman icin solüsyon hazirlatti bir kac igne batırdı şiş yerlerime icindeki biriken sivi aksin diye bu durumu yaşayan varmı dun uyguladı doktor hala canım çok acıyor dayanamıyorum