Saat 14.00 de doktor randevum vardı kızlar. Herşey çok güzel bi problem görmedi şükür bebekte.. ama gel gelelimki bebeğin içinde bulunduğu amniyon sıvısı hafif fazla onu endol fitil vererek normale düşürebiliriz dedi. Kızlar asıl sormak istediğim ben aslında detaylı ultrasona da girmiştim bi sıkıntıı yoktu. benim bebeğim erkek ve beynindeki sıvı yani ventikül sıvı sınırdaymış 10 buçuk mm çıktı. Doktor normal bi problem yaratmaz dedi aklım karıştı biraz başına gelen var mı ? Artış veya azalma oldumu ilerleyen haftalarda ? 23+5 günlük bugün