Kubrakarahan Canım ben de bunu çok sorguladım kaç kez post açtım. İlk gebeliğim olduğu için sık doktor değişikliği yüzünden sık girdim ultrasona araştırdım neler çıktı neler. Bence en doğru bilgiyi doktorlar verir. Buradan içimi rahatlatan çok kişi oldu Allah razı olsun onlardan. En son ayrintiliya girince sormuştum doktora o bana istersen her hafta gir istersen her gün bir şey olmaz dedi. Şimdi güven duyduğum bir başka doktor daha var şeker yüklemesi yapılmaya gidince ona soracağım bu konuyu