Ebruliii45 Kızlar son adet tarihim 24 Nisan 2023 bugün 23.05 de kan testimde beta hcg 2131 çıktı. Sizce beta hcg çok mu yüksek çıkmış yoksa normal mi? :(
Zeynepozcan Ebruliii45 hafta ve beta uyumu diye bir şey yok canım kişiden kişiye değişir bu önemli olan 2 günde 1 iki katına çıkması
Ebruliii45 Zeynepozcan Anladım yani ben böyle forum da okudum işte 4 haftalık betam 1300 falan yazılmış benim ki biraz bana fazla geldi de o yüzden merak ettim :(
Zeynepozcan Ebruliii45 fazla olması bi sorun değil ki canım endişelenme önemli olan 2 günde 1 artması yani 2 gün önce 100 çıktıysa bugün 200 üstü çıkması lazım