Yavrukusum Bugün doktorum iki hafta sonra aç karna gel şeker testi gibi bişey dedi çok yoğun olduğu içinde tekrar soramadım bilgisi olan var mı gerekli mi bu test 😕
Akshulya Yavrukusum tokluk kan şekeri veya açlık kan şekeri diye bişey var açken kan alınıyo sonra bide tokken alınıyo o degerine göre şeker yukleme testini yapar dert etme
1PrensAnnesi Yavrukusum şeker yüklemesi yapılacaktır önce aç bakılıyor sonra şekerli bi içecek veya şekerli su içiriliyor sonra bişeyler yiyip tekrar ölçülüyor kesinlikle gerekli bişey gebelikte şeker çok ciddi bi sorun çünkü
Yavrukusum Obsesifk 😊olabilir peki doğru bişey mi sanki iyi olmaz falan bebek için diye biseyler duymuştum ??bilginiz var mi?
Obsesifk Yavrukusum kesinlikle yapılması gereken birşey verdikleri şey 2-3 baklavayla aynı şekere sahip ekstra bişey yok yani şekerin varsa zaten anlaşılır ama gizli şeker için çok önemli eğer varsa şekeri makarnayı ekmeği pirinci kesmen gerekir senin için değil bebeğin için
Yavrukusum Obsesifk ben hayatım boyunca ne şekerli çay içtim nede şerbetli tatlı yedim en nefret ettiğim sey şeker internetten baktımda şekerli su felan iciriyorlar benim midem kaldırmaz ki ☹😞 ama gerekliyde tabi bebegim icin katlanırım
Yavrukusum Akshulya ac gel dedi umarım şekerli şeyler yedirmez çünkü ben yiyemem yada içemem internetten baktımda şekerli su felan icriyorlamis benim midem kaldırmaz ben hayatım boyunca ne şekerli çay içtim nede şerbetli bir tatlı yedim ☹😞
Yavrukusum 1PrensAnnesi anladım çok teşekkür ederim 😊internettende baktımda bu canan karatay diyetisyen herhalde pek ciddiye almadim ama yapılmaması gerektiğini açıklamış gerçi doktorumda bugün çok yoğundu soramadım çok fazla aklımda kaldı 🤗