Kızlar selam! Ben 17+6 haftalık hamileyim. 16 haftalıkken doktora gittim her şey yolundaydı küçük böceğimi gördüm. İki gün sonra hafif haraketlenme oldu karnımda çok az hissettim ama o günden beri hiç bişey hissedemiyorum. Bide sanki altta olan göbeğim yukarı çıktı gibi. Annelik gerçekten dipsiz bir kuyuymuş kızlar 😇 bu arada ilk gebeliğim insan ister istemez tedirgin oluyo. Siz ne zaman nasıl hissettiniz bebeğinizin haraketlerini??