Nhlozdmr 19+3haftalik gebeyim yaklaşık 2 3 aydır kronik miğde ağrısı var gebelikten dolayı herhangi bişey yapılamıyor porol kullanıyorum sürekli 2 günde bir acile gidiyorum normal mi geçer mi ne kadar sürer merak ediyorum yaşayan var mı ?
2melekannesi___ Nhlozdmr kızartma mayonez yeme canım sabahları aç karma elma ye maden suyu iç canım birde yemekten hemen sonra su içme miğde çok zor gerçekten
Nhlozdmr Cicek_1 yok neler denedim hicbisey etki etmiyo sadece acile gidip parol vurulduğunda iyi oluyorum oda bir kaç saat sonra tekrarliyo inan okadar yoruldum ki miğde ağrısından sürekli ağrı çekmekten anne olduğumu hissetmiyorum çok kötü
Nhlozdmr 2melekannesi___ evet çok zorluyo beni hicbisey yiyip içemiyorum ki zaten derler ya ne yediğimden anlıyorum ne ictigimden o durumdayımm sizde mi yaşadınız
2melekannesi___ Nhlozdmr benim normalde vardı oğlumda çok yaşadım çok kötü oluyordum kızımda başlarda yaşadım ama daha bilinçli olduğum için dikkat etmeye çalışıyorum sıcak duş al ayaklarını banyoda sıcak suya koy birde yoğurt elma yulaf tarçın zaten yulaf çocuk gelişimi için bile iyi bana dua edersin inanki