siyahinciii Gerçekten ikiz gebelik çok zor. Biz de 22. Haftadayız 19dan beri sadece wcye kalkıyoruz. Aynı ağrılar bende de oluyor aşağıdaki bebeğim çok hareketli sağ olsun insan korkuyor ama yatarak haftalarını doldurmalarını sağlayacağız bir şekilde artık. Allahım zamanında gelmelerini nasip etsin yavrularımızın 🤲🏻