Sevgili anneler bende doğum hikayemi anlatmak istedim biraz uzun ola bilir🌸 normalde ben 5 defa tüp Bebek denedim ama olmadı tutmadı 4 tane Adana’da denedim 5 ciyi İstanbul şişlideki bahçeci tüp bebekte denedim olmadı tam 6 cıya niyet ettim kızıma normal yolla hamile kaldığımı öğrendim dünyalar bizim oldu Rabbim kimsenin kucağını boş koymasın🤲🏻gelelim doğumuma doktorum baştan beri normal doğum demişti ama normal doğum olmadı sezeryan oldum hamileliğimde ne aşerme ne bulantı çok şükür hiç biri olmadı artık doğumum yaklaşıyor sabahliyin saat 7.30 da suyum geldi o an gülme krizi geldi bana hemen eşimi uyandırdım eşim heyecandan yataktan düştü sonra eşim kendi annemi uyandırdı annem daha fazla panik yaptı ben sakinleştirdim annemi dedim anneme sen kahvaltıyı hazırla ben banyoya giriyorum annem kızıyor hemen hastaneye gidelim dedim bir şey olmaz ama daha suyum geliyor diyorum ben aç karnıma doğum yapamam hala yemek düşünüyorum neyse eşim bir türlü taksi bulamadı mecbur dolmuşla gittik doğuma😂ama bende ne sancı var ne bağırma hiç bir şey yok tık yok bende vardık doktora hemen suni verdiler sabahliyin saat 8.30 da taktılar öğlen sonuna kadar suni verdiler bende ne bagırma ne çagırma hiç bir şey yok elimde telefon oyun oynuyorum neyse doktor dedi seni sezeryana alacam tamam dedim sevindim çünkü normal doğumdan çok korkuyordum ben😂suniyi çıkarttılar o an bana bir sancı geldi bagırma hissi geldi ama sesimi çıkartmadım korktum normal olur diye😂sezeryanimda çok kolay geçti hemen kalktım kimse yardım etmeden sonra hastaneden çıktıktan sonra eşim işi yüzüne gelemedi 3 günlük iken mama almaya gittim hiç zorlanmadım çok şükür kızımı kucağıma aldım 3 kilo 675 gram doğdu şimdide çok şükür normal yolla ikinciye hamileyim inşallah bu hamileliğimde kolay geçer🤲🏻 Rabbim bebek isteyenlere tez zamanda bebek sevinci yaşatsın kucağına almaya hazırlanan annelerede şag salim kuçaklarına almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🥰