Yagmurben cauuv1 sağımda çok sert hissediyorum bebek mi anlayamıyorum.. orası çok geriliyor. Doktor hep kasık kısmından bakıyor o yüzden
cauuv1 Yagmurben kasıktan bakar zaten normalde de. Bebektir annesi merak edilcek bişey yok, karnın her yerinde sert yumusak fark etmez hissedersin bir anı bir anını tutmaz korkma güzel seyler bunlar tadını cıkar 🥰