Merhabalar , 12 mayısta devlet hastahanesine gittiğimde 5 hafta 5 günlük dedi kese vardı bebek yoktu bugün özele gittim bebek var ama kalp atışı yok vajinal ultrasonda ses biraz geldi damar sesi de olabilir kalp atışı da sadece titreşim bir hafta bekleyelim eğer gelişim olmazsa kürtaj dedi böyle birşey başına gelen var mi çok kötüyüm ilk gebeliğim cevaplarsanız çok mutlu olurum