Ben ilk doğumunu fakültede doktor davut güvende yaptım gayet güzeldi sezeryan oldum 2 gün hastanede kaldım 2. Katta özel odaların olduğu özel servis var geceliğide çok uygun odaları aynı özel hastane odası gibi birde aynı katta vip oda var daha büyük ve konforlu olsun derseniz yalnız bir tane vip oda var oda şansınıza boş olursa .Şimdi yine fakültede doktor ulaş çoban a gidiyorum yine fakültede doğum yapacağım umarım yine güzel bir deneyim olur