Anneler merhabalar,
39+0 da doğum yaptım bugün oğlum tam 5,5 aylık oldu doktor tavsiyesi ile ek gıda tadımlara başladık bugün 3.günümüz ama sorum şu 2 gün öncesine kadar bebeğim kendi kendine oynayan ağlaması olmayan bi bebekti ama şimdi yanından 2 dakika ayrılsam ağlıyor bazen kucağımdayken deli gibi bağırıp ağlıyor uykusu çok iyiydi 10 dakika içinde uyurdu ama şimdi yarım saat 45 dk sallıyorum öyle uyuyor ve odaya girdiğimiz an başlıyor kıyamet ağlıyor ama nasıl ağlamak gören etini kopartıyorum sanar. Dişini kontrol ettiğimde yeri belirlenmiş ama daha çıkan patlayan bişey yok ateşi yok gazı yok ağrısı sızısıda yok keyfi ağlıyor ek gıdaya geçtiğimiz için bu huzursuzluk yoksa atak falan mı ya nasıl başederim inanın tuvalete bile gidemiyorum varmı başına böyle bi durum gelen yardım edin