anneoluyoruuumm16 Hicooo kadın doğum doktoru ilk kan aldığında 562 çıktı sonucum. On gün sonra gel keseye bakalım dedi. Gittim direkt karından ultrasonla keseyi bebeği kalp atışını gördük şükür. Bir daha beta için kan istemedi.
znkara Hicooo beta ilk baktırdığımda 1778 di 9 gün sonra muayene oldum keseyi içi dolu şekilde gördük karından
znkara Hicooo hemen gitmedim bekledim görebilmek için kan verdikten sonraki 9. Gün gittim dediğim gibi