dolunayes yaklaşık 20 yıldır günde 2 paket içen insanım. Söyledikleri gibi meyveyle, sakızla, kuruyemişle kandırılacak bir şey değil. İşin kötü kısmı bağımlılık gibi de değil seviyorum. Bırakma gibi bir niyetimde hiçbir zaman olmamıştı.
5 yıldı evliyim çocugum olmuyordu. Bir anda hamile oldugumu öğrendim. Belgeseller izledim, forumları takip ettim ama yok. Olmuyor yani. Günde en fazla 3-4 tane içiyorum kısa kısa. Gebe rinitim aynı zamanda alerjik rinitten çevirdi. Burnumu açan tek şey bence. Bir anda kusmaya başlıyorum içemeyince tansiyonum düşmeye başlıyor. Doktorum sakın bırakma bir tane de yaksan çektigin gibi tek fırtı söndür dedi. Böyle devam ediyoruz. Onun için elimden gelenin fazlasını yaptıgımı düşünüyorum. Bilmeyen yadırgar biliyorum. Bana da acımasızlık geliyordu önceden. Ama bu bataklık resmen çıkamıyorum