Kızlar bebeğim 2 aylık 2 gündür ishaldi sadece anne sütü alıyor diye önce önemsemedim bugün kakasında kan gördüm hastaneye getirdim kaka tahlilinde rota virüsü dediler nerden bulaştı bilmiyorum hasta kimsede yoktu etrafta anasağlıktaki ebe özel rota aşısını 3 ayda yaptır dediği için bekliyordum başına gelen var mı nasıl geçicek ateşi yok hastaneye yatış yapılabilirmiş çok endişe ediyorum 😭