Yusufayazin__annesi Kızlar bı bakin genetik test sonucuma https://imgyukle.com/i/rCXFbv https://imgyukle.com/i/rCXZrx
Hilalkula1215 Yusufayazin__annesi kan pıhtılasmam var. Gebe kalmayı planladiign an coraspirin baslayip. Hamilelik ogrenince iğne vurulman lazm 9 ay hergün
Bryldz7 Yusufayazin__annesi sizle konusmustuk 2.cocuk istiyordunuz doktora mı gittiniz olmadı mı yine
Hayalim1_ Yusufayazin__annesi kan pıhtılaşma var canım gebe kalınca ertelemeden kan sulandırıcıya başlaman gerekiyor
Yusufayazin__annesi Hilalkula1215 gebelik istiyorum bana şimdilik gerek yok dedi kan sulandirici için kadon doğuma git dedi
Yusufayazin__annesi Hilalkula1215 başka bir doktora gidicem bide onlar baksin iyi bir kadın dogumcuya özellikle
Yusufayazin__annesi Vizyondakianne genetikteki doktor önemli bişey dehil dedi bana şimdi baslatmama gerek vs dedi
Vizyondakianne Yusufayazin__annesi genetikci banada ole dedi genetikciler pihtidan saymiyor ama kadin dogumcular icin risk gosteriyor o cikan degerlerin kesinlikle pihti var sende onlemini al doktor yok deyip pizitif konusana kanma benim degerlerim seninkinden daha iyi ama doktor kesinlikle alicam önlemimi dedi
Vizyondakianne Dusugun olmus bak bunun baslica nedeni pihti zaten genetik sonuçlarına baktim 2 unv bitirmis biri soyluyor bunu sana dostca uyarıyorum bos konusmuyorum inan bana sonuçlarına gore kesinlikle kullanman gerekiyor
Vizyondakianne Gebemisin degilmisin bilmiyorum ama eger hamileysen kesinlikle kullan gebelikten once kullanman gerekiyormu sanmam ama hamileligin ogrenir ogrenmez kullanmalisin igne..benden bukadar arkadasim 🥱🥱😴😴😴
Edaagg Şuan 20 haftalık gebeyim ve bende de pıhtılaşma var doktor kontrolünde ilk haftalar ecopirin başlattı şuan oksapar iğne vuruluyorum doktorunun dediğine göre ilerlemeni tavsiye ederim
Yusufayazin__annesi Edaagg yok gebe değilim ben geçen ay kimyasal yine yaşadım usandim çok bir evladım var çok şükür 9 ay bir gram rahatsız olmadım onda