minikmucizeemaak gamizee_ Tam 5 haftalıkken görmüştü betayı bilmiyorum 7 sinde 509.67 di 11 inde keseyi gördüm 🥹
Bebegimveben sekerparemm merhaba bende de böyle bi durum var 12 Nisan benim sat. Ama betam buradakilere göre çok düşük yine de artış var sizin nasıldı
gamizee_ Bebegimveben tam emin değilim ama kişiden kişiye değişiyordur artması önemli sonuçta takmayın kafanıza😊
sekerparemm Bebegimveben bugün 656 oldu senin betaların kaç ben doktorları anlamıyorum zaten benim bugün son adet tarihime bakılırsa 5+1 ama kese görülmedi 5 te başkaları kalp atışını duyuyor biz yumurtalama gününden hamile kalmış olabiliriz o yüzden adete bakılarak düşük geliyor doktorlara
Havva122 gamizee_ hayır sadece kese görünüyordu zaten iki hafta sonraya çağırdı doktor o zaman duymustum 🥰
Bebegimveben sekerparemm ben iki kere baktırdım betaya ilk adetten üç gün sonr 28 di ç dört gün bekleyip sonra bi daha baktırdım 460 dı bugün ilk defa kadın doğuma gittim normal dedi 5+6 gözüküyor sat a göre .